FreeSystem Forum Index Games
Stronghold 2 | Register To Post |
| Tråd | Nyeste Først | Previous Topic | Next Topic | Bottom |
| Poster | Thread |
|---|---|
| the-hyperactiveman | Posted on: 2006/10/31 14:40 |
Just popping in ![]() ![]() Joined: 2006/10/31 From: Posts: 0 |
Stronghold 2 Hej.
Jeg har prøvet at installere Stronghold 2 på min computer, men når den lige er ved at være færdig kommer denne meddelse op: Feture transfer error: Feture: xxx IS_STRING_NOT_DEFINED xxx Component:: ui english File: D:\Disk 2\data 3.cab error: datafejl (cylelisk redundanscheck) Hver gang denne meddelse kommer, stopper installationen og jeg kan ikke få lagt spillet ind. Er der noget jeg kan gøre for at få mit spil lagt ind, og hvad? |
| fufu | Posted on: 2007/10/2 14:12 |
Just popping in ![]() ![]() Joined: 2007/10/2 From: Posts: 0 |
Re: Stronghold 2 eventuelt kør en chkdsk fuld scan, for at sikre din computer ikke er i stykker.
Hvis dette fejler prøv da at slette mappen system32 i din windows mappe (denne mappe indeholder ofte forældede filer som kan medføre cykliske fejl i harddisken). Hvis du ikke kan slette system32 mappen, prøv da at boote op fra en windows 95 SE cd og start i DOS, her skriver du så execute keen.exe (vær sikker på du står i mappen C: ). |
| dk-melgaard | Posted on: 2007/10/2 18:07 |
Webmaster ![]() ![]() Joined: 2006/4/29 From: Vestjylland Posts: 8 |
Re: Stronghold 2 Hmmm en chkdsk scanning kan måske hjælpe på det. men at slette system32 mappen vil ikke hjælpe det vil skade styrsystemet det er muligt system32 kan indeholde forældede filer men du glemmer at system32 er der hvor alle DLL filerne ligger og det er dem som gør at windows kan køre.
jeg ved ikke om du er klar over det. men her på freesystem.dk er det meningen af vi kan hjælpe hinnanden og ikke skade hinnandens computere. husk freesystem.dk står ikke til ansvar for brugernes indlæg. Forsat god dag
|
| Zenon | Posted on: 2007/10/5 13:01 |
Just popping in ![]() ![]() Joined: 2007/10/5 From: Posts: 0 |
Re: Stronghold 2 Du skal prøve at gå ind i din windows mappe og finde filen "vmmreg32.dll" og slette denne.. det er en fil som stronghold ligger ind i din windows mappe når den bliver installeret.. Når den er fjernet skal du prøve og starte stronghold igen.. Så skulle det virke..
|
| Tråd | Nyeste Først | Previous Topic | Next Topic | |
| Register To Post | |